středa 4. ledna 2017

Tou cestou...

Má vysněná cesta začíná právě dnes, 4. ledna 2017. 

Moc se těším nejprve na cestu úžasným dvoupatrovým letadlem společnosti Emirates, který doveze mě i kamarádku Adélu na Srí Lanku s přestupem v Dubaji. Jsem faaakt zvědavá, jak se může tak velké letadlo vůbec vznést a jestli to bude velký rozdíl oproti běžným letadlům. No ve službách určitě ano, Emirates jsou Emirates. Po 12-ti dnech na Srí Lance plných poznávání čajových plantáží, hinduistických chrámů, cest vlakem a trochu toho písku se rozloučím s Adélkou a budu pokračovat jen na skok do Kuala Lumpuru v Malajsii. Tam na letišti odložím velký baťoh a jen s příručním zavazadlem se vydám na ostrovy Langkawi u hranic s Thajskem, kde mě čeká týden pohodové plážové dovolené s výlety po ostrově. Pak opět skočím na letadlo a zavítám na chviličku, tedy jednu noc, do moderního Singapuru. Z něj se autobusem dopravím na dva dny do Kuala Lumpur, odkud poletím do Indonésie, na božský ostrov Bali, kde si budu užívat pláží i poznávání ostrova se sestřenicí Péťou, která se za mnou z Čech vypraví. No a měsíc cestování uplyne jako voda. 

Ve druhém měsíci mě čeká cesta z Bali do Austrálie, kde navštívím Melbourne a Sydney a zajímavá místa v jejich okolí. Nejvíc se asi těším na panoramatickou cestu u Melbourne Great Ocean Road a samozřejmě známou Operu v Sydney. Největší obavu mám z ubytování, které ještě nemám zařízené a doufám, že se mi podaří sehnat nějaký gauč zdarma nebo ubytování za přijatelnou cenu, tak mi držte palce (a jestli máte nějaké známé v Melbourne nebo Sydney, co by měli místečko, sem s nimi). Mou poslední destinací je severní ostrov Nového Zélandu, u kterého vlastně ještě vůbec nevím, jakým způsobem ho procestuji, ale krásná místa jsou již samozřejmě vytipována. No a z tohoto nejvzdálenějšího místa se 3. března vydám opět s Emirates na svou cestu zpět do Rohozce. Tak mi držte palce, sledujte mé zážitky z cest a než se nadějete, budete mě mít zase zpátky u nás doma.


Žádné komentáře:

Okomentovat